مبلمان اداري مبلمان اداري

آفن

مبلمان اداري كارآمد چه ويژگي هايي دارد؟

وجود يك ست مبلمان اداري خوب و استاندارد در محل كار علاوه بر حفظ پرستيژ شركت و دفتر كار، به راحتي و آسايش كارمندان كمك مي كند. در يك دفتر كار ممكن است ميز كارمندان مختلف بر اساس سمت و يا رتبه شغلي آن ها متفاوت باشد. در اين مكان ها ميز منشي نيز تا حدود زيادي با كارمندان ديگر متفاوت است چرا كه نحوه كار منشي و ضرورياتي كه براي انجام كار خود به آن ها نياز دارد و همچنين دفاتر و اسنادي كه بايد در دسترس داشته باشد ميز كار او را نسب به ساير كارمندان متفاوت مي كند. جاي لوازم مربوط به كار منشي مثل كامپيوتر، پرينتر، فكس و اسكنر نيز بايد به درستي مشخص شده باشد تا او به هنگام كار به آن ها دسترسي داشته باشد. در مجموع در بيشتر دفاتر اداري ميز منشي ها و مسئول دفتر ها بزرگ تر و كامل تر است و اين ها همه در راستاي بهينه سازي كار منشي و به تبع آن كل مجموعه انجام مي گيرد.

شركت طراحي دكوراسيون داخلي و مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه به صورت تخصصي به كار طراحي، ساخت و اجراي مبلمان اداري مي پردازد و موفق شده است در زمينه بهينه سازي محيط كار و افزايش راندمان در فضاي اداري گامي بلند بردارد. اين شركت تخصصي، بهترين و كاربردي ترين ايده ها در زمينه طراحي داخلي و در مقاله مبلمان اداري خوب چه ويژگي هايي دارد؟ شما را در انتخاب هرچه بهتر مبلمان اداري راهنمايي مي كند.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/5/4 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

مبلمان اداري چه كمكي به بهبود فضاي بانك ها مي كند؟

بانك ها نيز براي طراحي مبلمان اداري خود داستاني متفاوت دارند. در اين مكان هاي اداري كه قرار است ارباب رجوع با كارمند و مدير ارتباط مستقيمي داشته باشد و به احتمال قوي نيز مدت زماني را بايد به انتظار بنشيند، طراحي مبلمان شكل متفاوتي پيدا مي كند. اين طراحي علاوه بر اين بايد راحتي كارمند و اپراتور را تامين كند و بايد براي راحتي مشتريان در زماني كه در بانك حضور دارند نيز چاره اي بيانديشد. كساني كه در زمينه كار طراحي داخلي و ساخت و اجراي مبلمان اداري دستي بر آتش دارند هميشه راهكار ها و شيوه هاي خوبي را در اختيار متقاضيان خود قرار مي دهند.

مبلمان اداري در بانك بايد دو منظوره باشد، اين تجهيزات بايد علاوه بر تامين آسايش و راحتي كارمندان و مشتريان بانك، فضاي ايمني را جهت نگهداري اسناد و مدارك مالي بانك فراهم نمايد. تامين امنيت در قفسه ها، سيستم فايلينگ و كمدهاي بانك به قدري حائز اهميت است كه بايد آن را در اولويت پروسه طراحي و ساخت مبلمان اداري براي بانك ها در نظر گرفت. براي اينكه بهترين انتخاب را در خريد مبلمان مناسب بنك ها داشته باشيد مقاله چه نوع مبلمان اداري براي بانك ها مناسب است؟ را با دقت مطالعه و بررسي بفرماييد

شركت مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه مفيد در زمينه طراحي، ساخت واجراي مبلمان اداري بانك ها، پروژه هاي موفق زيادي را با برند هاي معتبر بانكداري در ايران به انجام رسانده است. اين مجموعه كه در صنعت مبلمان اداري و دكوراسيون داخلي شناخته مي شود با تكيه بر كارشناسان كارآزموده و خلاق خود بهترين و ايمن ترين طراحي داخلي و مبلمان اداري را براي بانك ها ارائه مي كند.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/5/4 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

مبلمان اداري كلاسيك انتخاب مديران خاص

اين پرسش كه سبك مدرن بهتر است يا كلاسيك، واقعاً سؤال بي‌معنايي است. هيچ‌كدام بر ديگري ارجحيت ندارد. هر مديري بنا به سليقه‌اي كه دارد، ميز مديريتي سلطنتي، ميز مديريت كلاسيك يا مدرن مي‌تواند براي دكوراسيون خود هر سبكي را انتخاب كند. گاهي واضح نمي‌توان گفت كه فرد يك سبك مدرن يا كلاسيك را مي‌پسندد و يا از تلفيقي از هر دو استفاده مي‌كند. البته بدون اينكه تعريف درستي از سبك‌ها و نحوه تلفيق درست آنها با يكديگر داشته باشيد، اقدام به اين كار نكنيد.

دكوراسيون داخلي نقش عمده‌اي در كيفيت فضاي ساختمان دارد. نحوه چيدمان وسايل و تقسيم‌بندي فضا، رنگ پوشش كف، سقف و ديوارها، نورپردازي و از همه مهم‌تر مبلمان اداري تعيين‌كننده زيبايي و كارآمدي فضاها هستند..

انتخاب مبلمان اداري از اهميت ويژه اي برخوردار است براي اينكه بهترين انتخاب را داشته باشيد با مشاوران مبلمان اداري آفن تماس حاصل فرماييد تا همه مواردي كه بايد مد نظر داشته باشيد را در اختيارتان قرار دهند. اگر مي خواهيد بدانيد انتخاب كدام نوع مبلمان براي شما مناسب است مقاله چه مديراني از مبلمان اداري كلاسيك استقبال مي‌كنند؟ را بخوانيد.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/5/4 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

ميز كارمندي يا كارشناسي كدام بهتر است؟

ميز اداري از عناصر اصلي مبلمان اداري است كه افراد مدام با آنها سر و كار دارند و بر اساس جنس، طرح و امكاناتشان از كاربردهاي متنوعي برخوردارند. نامتناسب و غيراستاندارد بودن ميزها موجب آسيب‌هاي جدي براي كاركنان مي‌شود و راندمان آنها در طولانيمدت پايين خواهد آمد.

اهميت به كاركنان در محيط اداري از رموز موفقيتي است كه كمتر مدير و كارفرمايي به آن توجه مي‌كند. اينكه براي هر فرد با توجه به نياز و حرفه‌اش براي او ميز تهيه شود، اهميت بسيار زيادي دارد. مثلاً ميز يك مهندس معمار با يك برنامه‌نويس بايد تفاوت‌هايي با هم داشته باشند. با كمي تحقيق و مشورت با متخصصان اين حوزه و مطالعه مقاله تفاوت ميزهاي كارمندي و كارشناسي مي‌توانيد ميز مناسب خود را انتخاب كنيد

شركت مبلمان اداري آفن با در نظر داشتن اصول ارگونومي انواع ميز اداري را طراحي و ساخته است و به ساعت كار طولاني كه قرار است كارمندان از آنها استفاده كنند، توجه شده است. اين ميزها به وسيله دستگاه‌هاي برش خيلي دقيق و با ظرافت برش مي‌خورند و لبه‌هاي آنها با نوار پي وي سي 2 ميلي‌متري عايق مي‌شود. اگر حساسيت بيشتري در انتخاب ميز داريد، مي‌توانيد سراغ ميزهاي كارشناسي برويد تا بهترين انتخاب را در خريد مبلمان اداري داشته باشيد.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/5/4 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

پارتيشن‌ هاي دوجداره را بشناسيد

يكي از وسايل پركاربرد اداري در دفاتر كار پارتيشن‌ ها هستند. كه در انواع جنس پارتيشن اداري شيشه اي، پارتيشن آلومينيومي، پارتيشن ام دي اف و با توجه به نياز فضا در دو نوع پارتيشن تك جداره، پارتيشن دوجداره استفاده مي شود. قيمت پارتيشن اداري با توجه به جنس آن متفاوت است. پارتيشن اداري دست دوم هم قابل استفاده است اما نبايد انتظارات و كارايي پارتيشن نو را داشت. براي محيط هاي اداري پارتيشن دوجداره اداري با توجه به نوع كار اداره يا شركت مناسب خواهد بود.

پارتيشن‌ تك جداره اولين محصولات از اين دست بودند و بعدها اين وسايل با توجه به نيازهاي افراد در محيط‌ هاي كاري تكامل پيدا كردند؛ اين بود كه پارتيشن‌ هاي دوجداره به وجود آمدند.

پارتيشن‌ هاي دوجداره كه امروزه در صنعت توليد و ساخت مبلمان اداري بسيار رواج پيدا كرده‌اند، به يكي از آيتم‌ هاي دلخواه براي استفاده در ادارات و دفاتر كار تبديل شده‌اند. عملكرد بالاي اين نوع از پارتيشن‌ ها موجب شده تا امروزه صاحبان دفاتر و ادارات مختلف، به سوي استفاده از انواع مختلف آن گرايش پيدا كنند.

پارتيشن‌ هاي دوجداره وظيفه ديگري نيز دارند و آن ايزوله كردن محيط است. براي اينكه كارمندان در طول روز و در حين كار دائم در معرض ديد افراد مختلف نباشند، مي ‌توان از پارتيشن‌ هاي دوجداره استفاده كرد. اين امكان علاوه بر ايجاد آرامش و كاهش تنش در محيط كار، موجب افزايش راندمان كاري كارمندان مي ‌شود و احتمال پرت شدن حواس آن‌ ها را در طول روز كاهش مي ‌دهد.

مبلمان اداري آفن با سال ها تجربه در امر طراحي و توليد مبلمان اداري اقدام به ساخت انواع پارتيشن، پارتيشن اداري ارزان، پارتيشن متحرك، پارتيشن دوجداره mdf و... كرده است كه كارايي فضا را دوچندان افزايش مي دهد.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/5/4 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

مبلمان اداري استاندارد و نحوه چيدمان صحيح

مبلمان اداري استاندارد براي ايجاد فضايي مناسب جهت رفاه كارمندان از اهميت بالايي برخوردار است. فضاي استاندارد به فضايي مي‌گويند كه تمام نيازهاي افراد در آن فضا را تأمين كند و با نوع كاربري متناسب باشد. با توجه به اين تعريف از فضاي استاندارد، دكوراسيون اتاق كاركنان هم بايد متناسب با كار آنها باشد. به طور كل، كارمندان يك سوم از زمان زندگي خود را در محيط كار مي‌گذرانند و همين امر لزوم اهميت دلچسب بودن فضا را تأييد مي‌كند. درضمن، محيط كار بسيار در بهره‌وري كارمندان تأثيرگذار است به همين دليل در انتخاب مبلمان اداري بايد حساسيت زيادي داشت.

نكاتي براي چيدمان اتاق كارمندان وجود دارد كه بايد به آنها توجه كرد  تا فضايي مناسب را براي مديران و كارمندان مهيا كنيم.

مبلمان اداري آفن بهترين پيشنهاد را براي كارمندان و صاحبان كسب و كار جهت كارايي هر چه بيشتر و تضمين سلامتي در نظر گرفته تا ساعات كاري خود را در آرامش و روي بهترين مبلمان اداري سپري نمايند مشاوران ما در آفن آماده هر گونه پاسخگويي به سوالات شما مي باشند.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/4/21 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :

اصلي ترين مشخصات ميز اداري و صندلي اداري

استانداردهايي براي ميز و صندلي وجود دارند كه خوب است در زمان خريد اين وسايل آنها را مد نظر داشته باشيد. خيلي از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ايم. ممكن است بتوان با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن يا ايجاد تغييرات در ارتفاع ميز و صندلي يا دركل تعويض آنها اين موارد را رفع كرد. قبل از خريد با استانداردهاي ميز و صندلي اداري آشنا شويد تا بهترين انتخاب را براي حفظ سلامتي خود داشته باشيد.

 

ميز اداري و صندلي اداري از عناصر مهم در محيط كار است، زيرا افراد به طور مداوم با آنها سر و كار دارند. با توجه به اينكه انواع مختلفي از ميز اداري مانند ميز اداري مدرن، ميز مديريت و كنفرانس، ميز مديريت ام دي اف، ميز اداري دست دوم وجود دارد، قيمت ميزهاي اداري نيز با توجه به جنس و نوع كاربري آنها متفاوت است در رابطه با صندلي كارمندي هم به همين شكل است صندلي اداري دست دوم، صندلي اداري ارزان، صندلي اداري طبي، صندلي كارمندي انواع مختلفي از صندلي هستند قيمت صندلي اداري نيز مانند ميز اداري با توجه به جنس و طرح متفاوت است. به همين دليل مهم است كه هم راحت و زيبا باشند و هم از استانداردهاي لازم برخوردار باشند تا كمترين آسيب را به بدن استفاده‌كننده وارد كنند. علم مهندسي انسان يا ارگونومي براي طراحي وسايل و ابزار مورد نياز زندگي و كار استفاده مي‌شود و در طراحي ميز و صندلي اداري استاندارد نيز كاربرد دارد.

شركت مبلمان اداري آفن توليد كننده انواع مبلمان اداري با رعايت اصول ارگونومي سلامتي را همراه با كارايي با لا براي كارمندان و مديران به همراه آورده است.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 0
+ نوشته شده: 1396/4/21 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :

براي نظم بخشيدن به اتاق كار چه اقداماتي انجام دهيم؟

از مضرات نامرتبي فضاي كار مي توان به كاهش بازدهي كارمندان اشاره كرد. طبق آمار، كارمنداني كه در فضاي بر هم ريخته و آشفته كار مي كنند، به نسبت افرادي كه در فضايي مدرن، شيك و مرتب كار مي كنند از ميزان بازدهي پايين تري برخوردار هستند. زيرا افراد در فضاي شلوغ نمي توانند به راحتي افكار و برنامه هاي ذهني خود را سامان ببخشند و خيلي زود دچار آشفتگي و تشويش فكر خواهند شد كه اين مسئله اتلاف وقت كارمند را در پي خواهد داشت. ضمن اينكه برهم ريختگي فضا، منجر به ايجاد حس ناكارآمدي در فرد نيز مي شود. به طور كل مي توان گفت نظم و مرتبي فضاي اطراف مي تواند تاثير بسيار زيادي بر آرامش فكر و تمركز افراد داشته باشد. يكي ديگر از محصولات مبلمان اداري كه استفاده گسترده اي در محيط هاي كاري دارد فايلينگ اداري است.

بهترين گزينه براي نظم بخشيدن به محيط اداري استفاده از فايلينگ هاي اداري براي سامان دادن به اسناد و مدارك در هر اتاق كاري الزامي است. شركت آفن براي انتخاب و آشنايي هرچه بيشتر كارمندان و مديران اقدام به تهيه مقاله اي با نامفضايي مرتب با فايلينگ اداري كرده است كه با مطالعه آم مي توانيد با كاربري دقيق اين محصول آشنا شويد.

 شركت آفن توليد كننده انواع مبلمان اداري توليد فايلينگ اداري را در طرح ها و رنگ هاي مختلف براي نظم بخشيدن به محل كار شما توليد كرده است


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 1
+ نوشته شده: 1396/4/15 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

فضاي بهينه‌ با پارتيشن‌بندي

در طراحي پارتيشن اداري مي‌توان معابر را با هم ادغام كرد و پِرتي فضا را به حداقل ممكن رساند. حتي در برخي موارد مي‌توان از در استفاده نكرد، زيرا بسياري از فضاهاي اداري به در نياز ندارند. نيازسنجي در پروژه‌هاي دكوراسيون اداري اهميت بسيار زيادي دارد.

استفاده بهينه از فضا يكي از مهمترين اصول دكوراسيون در فضاي اداري است كه براي بهبود كارايي و بالابردن راندمان كاري بايد مورد توجه قرار گيرد شركت مبلمان اداري آفن در مقاله اي با نام پارتيشن‌هاي اداري و استفاده بهينه از فضا  به استفاده درست و مستمر از فضا با استفاده از انواع پارتيشن هاي تك جداره و دوجداره در ادارات اشاره كرده است.

ممكن است مبلمان اداري دفتر كار شما طراحي خوبي داشته باشد، اما رنگ ديوارها و قاب‌هايي كه روي آنها قرار مي‌گيرند، تناسبي با هم نداشته يا تركيبي از دكوراسيون كلاسيك با مدرن باشند. شركت مبلمان اداري آفن در انتخاب يك مضمون كلي براي محل كار شما كمك شاياني مي‌كند.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 1
+ نوشته شده: 1396/4/15 ساعت: ۱۲ توسط:afn-furniture :

چرا داشتن اتاق و دفتر كار مرتب ضروري است؟

يكي از ويژگي هاي يك دفتر كار خوب، نظم و ترتيب آن است. نظم و ترتيب در يك دفتر اداري علاوه بر قرار گرفتن آيتم ها و المان ها در جاي خود به دسترسي ساده به اسناد و مدارك مورد نياز در حين كار نيز احتياج دارد، از اين رو سيستم هاي فايلينگ اداري در يك اتاق كار نقش مهم و اساسي پيدا خواهند كرد.

اين فايلينگ ها توسط شركت هاي طراحي مبلمان اداري ساخته مي شوند و تنوع بالايي در شكل و اندازه خود دارند. در سال هاي اخير و پس از رايج شدن اين نوع از كمدها و مبلمان اداري، شركت هاي طراحي و توليد از متريال مختلفي براي ساخت و اجراي آن ها استفاده كردند. متريال ساخته شده در اين وسايل مي تواند چوب، ام دي اف، فلز و يا تركيبي از هر دو باشد. براي آشنايي با انواع اين فايل هاي اداري، نحوه طراحي و چگونگي انتخاب آن مي توانيد مقاله اتاقي مرتب با استفاده از فايلينگ اداري را مطالعه كنيد

شركت مبلمان اداري آفن، با سال ها تجربه در طراحي و اجراي مبلمان اداري و سيستم فايلينگ با برند آفن، موفق به كسب جوايز متعدد شده است و در اين راستا برندهاي مختلفي از نام هاي معتبر را در كارنامه حرفه اي خود دارد. شركت آفن كه داراي سيستم هاي فايلينگ در طرح ها و اندازه هاي مختلف و بهره گيري از متريال متنوع و به روز است، در راستاي برطرف نمودن نيازهاي مشتريان به اين محصولات گام بلندي به جلو برداشته است. 


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 1
+ نوشته شده: 1396/4/11 ساعت: ۱۴ توسط:afn-furniture :

مبلمان اداري آفن، انتخاب مديران موفق

زماني كه صحبت از افراد موفق به ميان مي آيد به خصوص مديران موفق، همه دوست دارند بدانند دليل اين موفقيت چيست؟! دليل موفقيت اين مديران علاوه بر سعي و تلاش بهره مندي از امكانات و وسايل كارامد است براي مثال مدير يك شركت كسب و كار براي راحتي و آرامش خود و و كارمندان از مبلمان اداري استاندارد در محيط كار بهره ميگيرد تا راندمان كار كارشناسان خود را بالا ببرد. ميز منشي، كانتر، صندلي كارمندي، ميز كنفرانس، ميز مديريت همه امكانات براي يك شركت  موفق بايد فراهم باشد.

اتاق مديريت يكي از مهمترين بخش هاي هر شركتي است كه معمولا مشتريان كسب و كار به آنجا مراجعه مي كنند. از مسائلي كه در اتاق كار مديران موفق لحاظ شده است، استفاده و بهره گيري از ويژگي ها و امتيازات مبلمان اداري است. آن ها با استفاده از متد هاي استاندارد و مشاوره با كارشناسان اين حوزه از به روز ترين و مناسب ترين ميز ها، صندلي ها، كمد ها و قفسه ها در اتاق خود بهره مند مي شوند. اين كار به افزايش نظم دروني اتاق كار كمك مي كند و تاثيري شگرف در نظم ذهني و موفقيت مديران دارد. متريال و رنگ به كار برده شده براي ساخت وسايل و مبلمان اداري در اتاق اين مديران موفق از تنوع بالايي برخوردار است، چرا كه هر مديري مي داند بايد مطابق با نوع كارش اين المان ها را در محيط مورد استفاده قرار دهد. مثلا يك مدير موفق در يك كارخانه صنايع چوب بايد با بهره گيري از بهترين نوع چوب، مبلمان اداري را براي اتاق خود استفاده كند كه شكل و شمايلي نزديك به طبيعت دارد. در مقاله اتاق مديران موفق دنيا مي  توانيد با اي افراد به طور كامل آشنا شويد.

شركت آفن با سال ها تجربه در ساخت و اجراي مبلمان اداري_مديريتي در زمينه توليد المان هاي مختلف مبلمان اداري و بهره گيري از امكانات پيشرفته و مدرن، به روز ترين طراحي هاي داخلي و مبلمان اداري را با توجه به سليقه و ذائقه مديران موفق در اختيار آن ها قرار مي دهد. كسب چندين جايزه در اين زمينه نمود اين موفقيت است.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 2
+ نوشته شده: 1396/3/29 ساعت: ۱۵ توسط:afn-furniture :

ويژگي مبلمان اداري استاندارد و سلامت كارمندان

در بسياري از موارد زماني كه كارمندان پشت ميز كارمندي مشغول به كار هستند دچار گردن درد، پا درد، درد دست، شانه و كتف مي شوند ولي به دليل مشغله زيادي كه دارند فرصت اصلاح پوزيشن و نرمش هاي اصلاح كننده حالات را ندارند.

اين مسائل احتمالا از قرار گرفتن در حالت نا مناسب بدن يا استفاده و كار كردن با مبلمان اداري غير استاندارد است كه تنها با چند تغيير جزئي در وضعيت نشستن و انتخاب مناسب صندلي، ميز، ميز كارمندي و … مي‌توانيم اين دردها را رفع كنيم و از خستگي بيش از حد جلوگيري كنيم.

پشتي صندلي بايد طوري انحنا داشته باشد كه گودي كمر را در زمان تكيه دادن به آن حفظ كند. كفي و پشتي صندلي بايد از جنس مناسبي باشند و بهتر است خلل و فرج داشته باشند تا شخص عرق نكند و لباس به بدنش نچسبد.

 

بهترين مدل ميزهاي اداري ميزهايي هستند كه شيب آن توسط، فرد قابل تنظيم باشد و سطح ميز تحرير بايد طوري طراحي شده باشد كه كمي بالاتر از آرنج مشخص باشد و براي تايپ  كردن بايد بازوها آزاد بوده  و ساعدها نيز به طور افقي قرار گيرند.

اين مسائل تنها براي كارمندان نيست مديران نيز از اين شرايط مستثنا نيستند ميز مديريت همانند ساير ميز هاي اداري و كارمندي بايد مطابق با اصول ارگونوميك طراحي و ساخته شود چرا كه اين ويژگيها باعث مي شود كه ريسك آسيب به مديريت به حداقل برسد. اين نوع طراحي ميز و ميز مديريت و ساير ميز هاي اداري و كارمندي باعث مي شود كه از خستگي كاربران و مديريت در ساعات طولاني كار جلوگيري كند

قيمت مبلمان اداري با توجه به متريالي كه استفاده مي شود، كيفيت و نوع استفاده متفاوت است شركت آفن توليد كننده مبلمان اداري استاندارد با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت مطابق با استانداردها و به روز ترين طراحي ميز اداري و مبلمان اداري مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/2/31 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :

كدام ميز اداري و پارتيشن اداري، براي كدام فضاي اداري مناسب است؟

در هر محيط كاري مبلمان اداري از اصلي ترين مواردي است كه به محيط معنا بخشيده و آن را از يك فضاي معمولي به محيط كار تبدبل مي كند. قيمت مبلمان اداري، قيمت ميز و  صندلي اداري، قيمت صندلي انتظار، قيمت صندلي مطالعه، قيمت ميز مديريتي با توجه به نوع انتخاب متفاوت است. انتخاب مبلمان اداري مدرن يا مبلمان اداري كلاسيك وابسته به سليقه مشتري و نوع فضا و كاربردي است كه از مبلمان اداري مي شود.

ميز اداري، صندلي اداري از اصلي ترين اركان هر محيط كاري محسوب مي شود كه و در انواع ميز مديريتي، ميز كارمندي، ميز منشي، ميز كار گروهي، ميز كنفرانس، ميز پذيرش، ميز پذيرايي براي كارمندان و مديران به بازار عرضه شده است.

در مقاله كدام ميز اداري و پارتيشن اداري، براي كدام فضاي اداري مناسب است؟ به طور كامل  درباره جايگاه مبلمان اداري در فضا توضيح داده شده است.

فضاهايي كه براي كارمندان يك مجموعه در نظر گرفته مي شود از آنجا كه تفكيك يك اتاق بزرگ به قسمت هاي كوچك تر تاحدي منطقي نيست نمي توان فضاهاي كاملاً مجزا ايجاد كرد. در نتيجه توصيه مي شود از انواع پارتيشن اداري مانند پارتيشن  دوجداره، پارتيشن ام دي اف، پارتيشن متحرك، با ارتفاع كم استفاده شود كه قيمت پارتيشن  اداري با توجه به نوع آنها متفاوت است.

شركت آفن انواع مبلمان اداري متنوع و پارتيشن هاي اداري را در انواع تك جداره، دو جداره، تمام شيشه، دو جداره آلومينيومي را در طرح هاي متنوع با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت توليد و به بازار عرضه كرده است.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 2
+ نوشته شده: 1396/2/9 ساعت: ۱۳ توسط:afn-furniture :

آشنايي با انواع ميز اداري، ميز مديريت و مبلمان اداري آفن

مبلمان استاندارد راحتي و آرامش را براي كارمندان به همراه خواهد داشت همچنين قيمت مبلمان اداري نيز از اهميت بالايي برخوردار است، شركت آذران فضا تمامي اصول و قوانين ارگونومي را در مبلمان اداري خود رعايت كرده و محصولات خود را با مناسب ترين قيمت به بازار عرضه مي كند كه موجب رضايت و مشتريان اين مجموعه شده است.

ميز اداري و انواع آن

مبلمان اداري داراي انواع مختلفي است ولي اگر بخواهيم به مهمترين آنها اشاره كنيم ميز اداري و ميز مديريت بسيار مهم هستند. ميز و صندلي اداري وسايلي هستند كه كارمندان بيشتر وقت خود را پشت آن مشغول به كارند. راحتي و استاندارد بودن آنها باعث آرامش و كارايي بيشتر كارمندان مي شود. انواع ميز اداري آفن شامل ميز مديريت، ميز كارشناسي، ميز كنفرانس، كانتر و ميز گروهي است.

ميز مديريت و انواع آن

در اين بين دفتر مديريت به‌عنوان هسته مركزي تمامي ارتباطات درون و برون‌سازماني است كه قرار گرفتن مدير در اين مكان ضمن نظم بخشيدن به امور شركت، بر تمامي فعاليت‌هاي كاركنان نيز نظارت دارد.قيمت ميز مديريت بر حسب موادي كه استفاده شده يا طراحي خاصي كه صورت گرفته مي تواند متغير باشد.

انواع ميز مديريت آفن عبارتند از ميز برانز، ميز تاو، ميز دانوب، ميز مانترا، ميز ماهانتا، ميز آلپ، ميز آلتاي، آيار و ... كه هر كدام با طرح، جنس، رنگ و قيمت متفاوتي به بازار عرضه شده اند.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/2/3 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :

در انتخاب مبلمان اداري قيمت مهم تر است يا كيفيت؟

مبلمان اداري شركت آذران فضا نما كه به اختصار سه حرف نخست، آفن ناميده شده، اين مجموعه تلاش نموده تا بهترين نوع طراحي مبلمان اداري، ميز اداري، ميزهاي مديريتي، انواع پارتيشن و فايلينگ اداري را درخور سليقه مصرف كننده توليد و به بازار عرضه كند.

به طور كلي مبلمان اداري براي 2 مدل فضاي باز اداري يا فضاي بسته اداري طراحي و توليد مي شود كه در مقاله مبلمان اداري باز  open officeبه طور كامل توضيح داده شده است.

ميزهاي اداري

يكي از اصلي ترين و مهمترين موارد در دكوراسيون اداري، ميزهاي اداري هستند. در انتخاب يك ميز اداري  اولين موردي كه بايد مدنظر قرار بگيرد آرامش و راحتي پرسنل است زيرا كارمندان مدت زمان زيادي را پشت اين ميزها مي گذرانند، يك ميز اداري مناسب مي تواند بازده كاركنان را به ميزان زيادي افزايش دهد.

قيمت مبلمان اداري

كارمندان هر شركتي بيشترين ساعات روز خود را در محل كار و روي صندلي و پشت ميزهاي اداري مي گذرانند پس بايد راحتي و آرامش آنها با انتخاب بهترين نوع مبلمان اداري فراهم نمود. قيمت مناسب مبلمان اداري به مديران اين امكان را مي دهد انتخاب مناسب تري را با توجه به فضاي مورد نظر داشته باشند.

قيمت مبلمان اداري معمولا با توجه به جنس و نوع كاربري تفاوت دارد آفن تمام تلاش خود را به كار گرفته تا بهترين كيفيت را در كنار مناسب ترين قيمت به مشتريان خور ارائه دهد. شما مي توانيد با مراجعه به آدرس آذران فضا نما از مشاوره طراحي فضا  هم بهره مند شويد


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1396/1/21 ساعت: ۱۵ توسط:afn-furniture :

طراحي دفتر كارهاي كوچك

 

طراحي داخلي محيط كار اهميت زيادي دارد. اين در حالي است كه طراحي داخلي در محيط كارهاي كوچك با سختي بيشتري همراه است. به همين دليل بايد به برخي تكنيكها و اصول تسلط داشت تا به بهترين شكل ممكن فضاي مناسبي را براي كاركنان ايجاد نمود. در زير به مهمترين اسلوب طراحي ميپردازيم كه توجه به آنها ميتواند مديران را در افزايش بهره وري شركتهاياري دهد

 

1-      توجه به رنگ محيط
رنگهاي تيره براي محيطهاي كوچك مناسب نيستند، زيرا اين نوع رنگها موجب كوچك شدن فضا ميشوند. رنگ فاكتور مهمي در بزرگ يا كوچك ديده شدن محيط كار هست . بهتراست كه رنگ ديوار، سقف و كفپوشهاي محيط كار از رنگهاي روشن استفاده شود.

2-       توجه به چيدمان مبلمان محيط كار
زماني كه محيط و فضاي كار كوچك است، بايد تا حد امكان در استفاده از فضا صرفه جويي نمود. ميزمديريت  بايد به گونه اي  طراحي شود كه در عين كارايي، كمترين فضا را اشغال نمايند. در زمان ساخت و سفارش ميز كارمندي ، تعبيه نمودن كشو براي  آنها ضرورت دارد. همچنين بهتر است به جاي پهنا، به بلنداي ميز توجه كرد. ارتفاع  زياد ميزها فضاي بيشتري براي ساخت كشو ايجاد ميكند همچنين از مبلمان اداري به اندازه نياز استفاده شود تا فضاي  زيادي را به خود اختصاص ندهد

3-       دقت در نورپردازي
نورها بايد به گونه اي تنظيم شوند كه محيط را بيشتر از آنچه هست، نشان دهند. زماني كه بتوان از نورها طرح سه بعدي ايجاد كرد، علاوه بر زيبايي، اتاق و محيط كار بزرگتر جلوه ميكند. بهتر از نورهاي مخفي استفاده شود. چراغهايهالوژني كه در سقف تعبيه ميشوند براي محيطهاي كوچك مناسب هستند. به هر ميزان كمتر از چراغهاي روشنايي از قبيل چراغ مطالعه استفاده شود، محيط و فضاي بازتري خواهيم داشت.

4-      نظم و ترتيب وسايل
سازماندهي محيط كار كوچك، تاثير زيادي بر ايجاد يك طراحي زيبا و در نتيجه بزرگتر ديده شدن آن دارد.

5-      استفاده از ديوار
ديوارها در عين اينكه ميتوانند در نماي فضا تاثيرگذار باشند، استفادههاي ديگري از قبيل قفسه كتاب نيز دارند. در هنگام طراحي ساختمان ميتوان به ساخت و طراحي كمدهاي ديواري توجه كرد

6-      استفاده از پارتيشنهاي اداري
مطمئنادر محيطهاي كاري، نيازمند فضاهايي مجزا براي هر يك از كاركنان خواهيم بود. ساخت ديوار علاوه بر اين كه از ميزان فضا ميكاهد، اتاقهايي با وسعت بسيار محدود ايجاد ميكند كه نمي توان در آنها هيچ كاري را انجام داد و گاهي با اعتراض كاركنان مواجهه ميشويم. در چنين شرايطي استفاده از پارتيشن اداري بهترين گزينه براي تقسيم بندي فضا خواهند بود.


برچسب:
امتیاز:
بازدید: 3
+ نوشته شده: 1395/12/2 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :

مبلمان اداري كلاسيك يا مبلمان اداري مدرن

اغلب ما، بار‌ها ديده‌ايم كه افراد درخانه‌هاي خود تلفيقي نازيبا ونامتناسب ازدو سبك ( سنتي با مدرن) يا ( كلاسيك با مدرن) را به كار مي‌برند، بدون اينكه تعريف درستي از سبك‌ها و نحوه تلفيق درست آن‌ها با يكديگر داشته باشند. در اين مطلب قصد داريم در انتخاب مبلمان اداري براي محل كارتان نكاتي را بگوييم تا راحت تر سبك مبلمان اداريتان را انتخاب كنيد . هر فرد با توجه به گرايشهاي رواني و تمايلات شخصي خود همچنين محيط جامعه اي كه در آن رشد كرده و مدارج تحصيلي يا كاري خود مي توان سليقه هاي متفاوتي در انتخاب سبك هاي دكوراسيون و مبلمان اداري داشته باشد. البته بعضي اوقات نمي توان گفت كه فرد كاملا يك سبك مدرن و يا كلاسيك را مي پسندد. اگر نگاهي به دفتركار بعضي از مديران داشته باشيم  گاهي اوقات با صحنه هاي عجيبي رو به رو خواهيم شد. به نحوي كه فرد ناظر نمي تواند بگويد كه دفتر مدير از سبك چيدمان مبلمان اداري مدرن پيروي كرده و يا برعكس كاملا از سبك چيدمان مبلمان اداري كلاسيك . بلكه در بعضي اوقات تلفيقي از هر دو ديده مي شودكه ممكن است زيبا و يا باعث وجود ناهنجاريهاي بصري گردد.

 

 

مشتريان مبلمان اداري

اگر مشتريان شما افرادي هستند كه فرهنگي يا ميانسال به شمار مي روند و يا در حيطه فرهنگ و رسوم كشور ارتباط كاري شما شكل مي گيرد پس بهتر است از چيدمان مبلمان اداري كلاسيك براي دفتر خود در نظر بگيريد اما اگر مشتريان شما عموما از دسته مشتريان جوان هستند و البته مشتريان بروزي مي باشند پس يقين داشته باشيد كه بايد يك دفتر كار سبك اداري مدرن براي خود در نظر بگيريد زيرا اين سبك از ديگر سبكها(كلاسيك) براي شما مناسب تر است.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر دربازه ميز مديريتي و ميزكنفرانس به وبسايت زير مراجعه كنيد

www.afn-furniture.com



برچسب:
امتیاز:
بازدید: 7
+ نوشته شده: 1395/11/18 ساعت: ۱۶ توسط:afn-furniture :